Preskoči na sadržaj
uhu_artist_impression_masthead_content_page_1600x356-mobile-overlay

UHU® - DOBRO POZNATI BREND LJEPILA

BREND UHU

POVIJEST PODUZEĆA UHU

Godine 1905. farmaceut August Fischer kupio je malu kemijsku tvornicu Ludwig Hoerth (osnovanu 1884.) u Bühlu. Tada nije znao da će uskoro napraviti izum koji će dovesti do toga da njegova tvrtka postane jedan od najpoznatijih proizvođača ljepila na svijetu.

Ključna je inovacija otkrivena 1932. godine kada je August Fischer razvio prvo na svijetu, potpuno prozirno ljepilo spremno za upotrebu na bazi umjetne smole. Pouzdano je lijepilo sve materijale poznate u to vrijeme, čak i prvu plastiku kao što je Bakelit. Kao što je bilo uobičajeno u papirnoj industriji te industriji uredskih potrepština i pisaćeg pribora, za naziv svojeg novog proizvoda odabrao je ime ptice: "Univerzalno ljepilo UHU". ®

PRIČA O USPJEHU

Ljepilo u žuto-crnoj tubi postalo je jedno od najpoznatijih brendiranih proizvoda našeg doba. Više od 100 godina nakon osnivanja, UHU se sada može osvrnuti na svoju korporativnu povijest koja je obilježena kontinuiranim napretkom u istraživanju, razvoju i marketingu. Razvoj inovativnih proizvoda i naprednih tehnologija lijepljenja rezultirao je cjelovitim asortimanom ljepila za široki raspon materijala koji su lideri u kvaliteti i učinkovitosti.

ODRŽIVOST

Otkrijte naše održive proizvode

BOLTON ADHESIVES

UHU je brand poduzeća Bolton Adhesives. Bolton Adhesives dio je grupacije Bolton Group koji se bavi ljepilima. Ovdje su vodeći brendovi ljepila kao što su UHU, Bison, Griffon i Air Max grupirani u jednu stratešku jedinicu.

Praćenjem potreba potrošača, poduzeće Bolton Adhesives razvija inovativne visokokvalitetne proizvode koji ispunjavaju sve potrebe povezane s lijepljenjem u kući, uredu i školi, kako u profesionalnim, tako i u samostalnim projektima „uradi sam”. Bolton Adhesives uspješno distribuira svoje proizvode u više od 125 zemalja širom svijeta.

www.boltonadhesives.com

Bolton Group proizvodi i distribuira široku paletu visokokvalitetne robe široke potrošnje u 125 zemalja. Izvanredni portfelj proizvoda sadrži više od 50 linija proizvoda, od hrane, proizvoda za kućanstvo i njege rublja do ljepila i proizvoda za osobnu njegu te kozmetičkih proizvoda. Prodaju se u supermarketima, specijaliziranim trgovinama, ljekarnama i parfumerijama

www.boltongroup.net